R.I.P. fotos >> Gangsterland Ecuador.. - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Berber Brand - WaarBenJij.nu R.I.P. fotos >> Gangsterland Ecuador.. - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Berber Brand - WaarBenJij.nu

R.I.P. fotos >> Gangsterland Ecuador..

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Berber

25 Maart 2008 | Ecuador, Quito

wat me nou toch weer is overkomen..
ik ben gewoon beroofd!

hoe dat nou weer kan?! nou het zit zo;

afgelopen weekend had ik besloten dat ik maar is een keertje 'thuis' zou blijven, omdat ik elk weekend nog weg was geweest en daarom niet eens wist hoe 'mijn eigen' stad eruit zag. ik had mn lonely planet al helemaal doorgespit over the hotspots in Quito en dus ready to go.

zaterdag ben ik eerst met mn oom en tante naar een soort uitzichtpunt geweest en daarna hebben ze mij in gringolandia afgezet, omdat ik nog mijn mail moest checken, een vlucht moest boeken en jullie bij moest praten. daarna ben ik naar de oude stad gegaan en heb daar heerlijk geluncht, kaartjes geschreven en kerken bekeken. een welbekende topdag!

dan zondag; het begon ongeveer hetzelfde >> eerst mn mail checken, dan lunchen, in de oude stad rondgelopen.. maar het eindigde iets anders..

Die avond zou ik stamppot hutspot voor mn familie gaan maken. ik had dus 's ochtends al met mn tante afgesproken om aan het eind van de middag boodschappen te gaan doen voor ons avondeten. we hadden afgesproken dat ik om 5 uur thuis zou zijn, om daarna samen naar supermarkt te gaan.

rond een uur of twee/ half 3 had ik een bezoek gebracht aan de grafkelders en de basilica zelf. hierna wou ik naar een cafe toe gaan om nog even wat te eten voordat ik weer naar huis zou gaan. het cafeetje stond als aanrader in mn lonely planet omdat je vanaf het balkon de hele oude stad kon zien. zeer de moeite waard dacht ik zo, dus daar ging ik..

toen ik een bezoek bracht aan de basilica, had ik een paar foto's gemaakt en mn camera in mn broekzak gedaan voor twee seconden, omdat ik even wat aan iemand moest vragen. maar toen ik dus van de basilica naar dat cafeetje toe liep (maar twee blokken verderop) was ik helemaal vergeten dat mn camera nog in mn broekzak zat.. en je raad het al; voordat ik het wist was ik 'm kwijt!

ik voelde me zo stom, omdat ik normaal gesproken zo voorzichtig ben! mn moeder waarschuwt me ongeveer elke dag voordat ik naar school ga, ik heb mn tas altijd op mn buik in de bus, ik heb een slot op mn tas..

ik was dus twee seconden vergeten dat ik 'm niet terug had gestopt in mn tas en toen was ik de pineut!

niet alleen mn camera weg (die van mn moeder is) maar dus ook al mn foto's van de afgelopen drie weken!! ik kon mezelf wel voor mn kop slaan!


Gister ben ik dus met een man die hier ook op school werkt naar de politie geweest, om papieren in te vullen, voor het geval ik er iets mee kan doen voor mn verzekering. ook ben ik gister met mn tante op pad geweest om een nieuwe camera uit te zoeken, aangezien ik nog drie maanden in zuid-amerika blijf.. ik kon het nog niet helemaal vinden, dus na dit berichtje begin ik aan poging nummer twee..

ik heb al aan een aantal mensen gevraagd die met mij op pad zijn geweest of zij een paar van hun foto's naar mij toe kunnen sturen, aangezien ik alles kwijt ben. geen probleem natuurlijk, maar dat duurt wel even en het is toch anders dat je eigen foto's. jullie zouden het dus ook eerst even moeten doen met mijn selectie die ik op internet had gezet, want dat zijn de enige die over zijn gebleven..

  • 25 Maart 2008 - 19:15

    Margreet:

    Hoi Berber,

    Wat ontzettend vervelend dat je al je foto's kwijt bent, ik hoop dat je er veel toegestuurd krijgt.

    groetjes Margreet

  • 26 Maart 2008 - 14:02

    Willie :

    Hoi Berber,

    Vreselijk jammer hoor , ik kan me er wat bij voorstellen hoe jammer je dat vindt !!!Maar gelukkig schrijf je dit verhaal zelf op , en gaat het ALLEEN maar om een fototoestel ( HOE JAMMER OOK !!!) BLIJF GENIETEN !!!!

    Liefs van ons allemaal .

  • 26 Maart 2008 - 20:10

    Leasemoeder:

    Jammer van die bijzondere camera, die was van je moeder en daarvoor.... was die van je leasemoeder!
    Maar het is zonde, met name van alle mooie foto's met de bijbehorende herinneringen!
    Groetjes!

  • 26 Maart 2008 - 21:14

    Moeders:

    dochter,ik ben apetrots op jou dat je in ecuador moederziel alleen een camera heb gekocht.waar die spaanse lessen al niet goed voor zijn.maak veel foto,s en sla ook veel op.kun je later terugzien op een bijzondere tijd.

  • 27 Maart 2008 - 09:02

    Tineke:

    Wie verre reizen maakt heeft veel te vertellen...vaak hele mooi/leuke verhalen, nu een mooi verhaal met een donker wolkje...maar jij weet het weer om te keren naar een mooi kleurtje...YEAHHHH

  • 27 Maart 2008 - 18:54

    Csilla:

    Hoi Berber !

    Ik ben een goede kennis van je moeder en ik heb enorm genoten van je verhalen .
    Veel succes en geniet ervan meid
    groetjes van mij
    Csilla

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ecuador, Quito

Zuid-Amerika

Recente Reisverslagen:

02 Juli 2008

...

28 Juni 2008

mn echte laatste daggie

22 Juni 2008

feliz compleaños a mi!

16 Juni 2008

*zucht*

12 Juni 2008

Bolivia
Berber

Actief sinds 13 Maart 2008
Verslag gelezen: 213
Totaal aantal bezoekers 44222

Voorgaande reizen:

25 Januari 2015 - 23 Juli 2015

Nieuw Zeeland & Zuidoost Azië

10 Februari 2011 - 03 Augustus 2011

Zuid-Afrika

02 Maart 2008 - 29 Juni 2008

Zuid-Amerika

Landen bezocht: