... - Reisverslag uit IJhorst, Nederland van Berber Brand - WaarBenJij.nu ... - Reisverslag uit IJhorst, Nederland van Berber Brand - WaarBenJij.nu

...

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Berber

02 Juli 2008 | Nederland, IJhorst

Voor alle mensen die het niet mee hebben gekregen: ben der weer!!

na een lange nacht wachten op het vliegveld van lima, ben ik maandagmiddag dan aangekomen op Schiphol Airport ;)

er stond al een heel ontvangstcomitée mij op te wachten, including de crew van 'hello goodbye' hihi. even een happie gegeten en toen in de auto gestapt op weg naar mn eigen vertrouwde huisje in de IJhorst ;)

heerlijk gegeten, een warme douche genomen en toen in mn eigen bed gekropen. in één woord; Heerlijk!
werd pas wakker om 14.45 :D.
Maar zoals mn moeder altijd zegt; je lichaam geeft zelf aan als 'ie moe is. vind ik zelf wel een goeie gedachte gha!

ik heb het 4 maanden enorm naar mn zin gehad, met elke maand een andere uitdaging. gisteravond heb ik mn eigen foto's nog is bekeken en toen realiseerde dat ik toch best wel veel heb gedaan, wat alleen maar superleuk was.

Ik moet zeggen; ik heb een topjaar gehad afgelopen jaar!! zo blij met mn beslissing om niet direct te gaan studeren, maar om eerst even een break in te lassen en te genieten op de rest van onze aardbol!
Eerst naar China (wat ook helemaal top was) toen even thuis en nu net terug van mn tweede avondtuur.

TOP!!

  • 02 Juli 2008 - 08:42

    Moeders:

    je bent cum laude geslaagd voor je studie van het leven!!!!!!!!!

  • 02 Juli 2008 - 09:53

    Willie :

    Wat is er nu mooier dan dat je terug kunt kijken op een topjaar en dat je daar zelf voor gezorgd hebt ......DIT PAKT NIEMAND JE MEER AF !!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, IJhorst

Zuid-Amerika

Recente Reisverslagen:

02 Juli 2008

...

28 Juni 2008

mn echte laatste daggie

22 Juni 2008

feliz compleaños a mi!

16 Juni 2008

*zucht*

12 Juni 2008

Bolivia
Berber

Actief sinds 13 Maart 2008
Verslag gelezen: 255
Totaal aantal bezoekers 44248

Voorgaande reizen:

25 Januari 2015 - 23 Juli 2015

Nieuw Zeeland & Zuidoost Azië

10 Februari 2011 - 03 Augustus 2011

Zuid-Afrika

02 Maart 2008 - 29 Juni 2008

Zuid-Amerika

Landen bezocht: