nieuwe foto´s!! - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Berber Brand - WaarBenJij.nu nieuwe foto´s!! - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Berber Brand - WaarBenJij.nu

nieuwe foto´s!!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Berber

01 April 2008 | Ecuador, Quito

jahaa het uploaden is gelukt!!

http://www.mijnalbum.nl/Album=JBB8BDT7

TADAA!

(nu wel de goede link)

  • 02 April 2008 - 06:01

    Willie :

    ik kan helaas niet bij de foto's komen alleen zelf een album aanmaken !!!!??? of ik doe het weer helemaal verkeerd , dat zou natuurlijk ook best kunnen !!!!

  • 02 April 2008 - 12:29

    Gerlaa:

    Lieve berberr!
    eindelijk een brichtje van mij dan! ben bijdat je het daar zoo naar je zin hebt!gaat snel zoo de tijd hè!
    Maar ik kan ook de nieuw fotoo's niet openen, moet ik me inloggen ofz!

    Heee, heel veel plzr nog, maaak er wat moois was, en tot het volgende berichtje!

    kuss

  • 02 April 2008 - 13:53

    Stefanie:

    Hee Berber..

    Bij mij gaat het net zo, heb nu zelfs al een album aangemaakt geloof ik. Maar verder erg leuke verhalen hoor! Ik blijf je volgen..Veel plezier nog daar!
    xx

  • 03 April 2008 - 07:56

    Tineke:

    foto's gezien: TOPPIE!!!

    veul succes met de luiers haha!!!

  • 03 April 2008 - 11:38

    Moeders:

    leuk om je ouders gezien te hebben, maar in het echie is nog leuker!!!!!!!!!!

  • 03 April 2008 - 13:11

    Willie:

    Ja hoor ik heb ze ook gezien nu .....MOOI !!!!
    Groet'n

  • 03 April 2008 - 18:11

    Ciska:

    Hé Berber,
    Vandaag net je moeder gesproken bijna op weg naar jou, mooi man.
    Ik hoorde dat alles goed met je gaat.
    Goed om te horen.
    Heb je foto's bekeken keuk hoor.
    Hier ook alles ok.
    Sem loopt bijna en gaat morgen voor het eerst naar het kinderdagverblijf.
    Harry bevalt het prima op zijn nieuwe werk dat is altijd maar afwachten.
    We hebben volgende week het eerste personeelsfeestje van zn werk we zullen zien wat dat word vast wel gezelllig.

    Veel liefs Ciska.
    Groet van Harry en een dikke kus van Sem.


  • 03 April 2008 - 18:12

    Ciska:

    Hé Berber,
    Vandaag net je moeder gesproken bijna op weg naar jou, mooi man.
    Ik hoorde dat alles goed met je gaat.
    Goed om te horen.
    Heb je foto's bekeken keuk hoor.
    Hier ook alles ok.
    Sem loopt bijna en gaat morgen voor het eerst naar het kinderdagverblijf.
    Harry bevalt het prima op zijn nieuwe werk dat is altijd maar afwachten.
    We hebben volgende week het eerste personeelsfeestje van zn werk we zullen zien wat dat word vast wel gezelllig.

    Veel liefs Ciska.
    Groet van Harry en een dikke kus van Sem.


  • 05 April 2008 - 20:10

    Die Pappie:

    Bebbie,
    Nog één nachtje slapen........ en dan....
    Hasta Luego.

    Paps

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ecuador, Quito

Zuid-Amerika

Recente Reisverslagen:

02 Juli 2008

...

28 Juni 2008

mn echte laatste daggie

22 Juni 2008

feliz compleaños a mi!

16 Juni 2008

*zucht*

12 Juni 2008

Bolivia
Berber

Actief sinds 13 Maart 2008
Verslag gelezen: 124
Totaal aantal bezoekers 44226

Voorgaande reizen:

25 Januari 2015 - 23 Juli 2015

Nieuw Zeeland & Zuidoost Azië

10 Februari 2011 - 03 Augustus 2011

Zuid-Afrika

02 Maart 2008 - 29 Juni 2008

Zuid-Amerika

Landen bezocht: