mn story - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Berber Brand - WaarBenJij.nu mn story - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Berber Brand - WaarBenJij.nu

mn story

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Berber

22 Maart 2008 | Ecuador, Quito

zoals ik al zei kan er zo elk moment wat tussenkomen in je programma. zo dus ook gister. ik wou dus eerst een berichtje schrijven voor op mn weblog maar dat ging niet helemaal door, want mn gastmoeder zei dat we met de hele familie (dus ook ooms, tantes, neefjes, nichtjes en opa hihi) gingen eten omdat het pasen was.

nou ja zo gezegd zo gedaan natuurlijk!
het schijnt hier een traditie te zijn om dan een of andere soep te eten (ben de naam vergeten) met twaalf verschillende bonen erin. die bonen staan namelijk voor de twaalf apostelen..

ik ben nu na drie weken in quito al heel wat gewend wat soepsoorten betreft (ze gooien er namelijk van alles is), maar de soep van gister overtrof echt alles!!
naast de verscheidenheid aan bonen, lag er ook een stuk banaan, een vissenvin, een soort pannenkoek en een ei in! whaa!!

ik dacht dat dat de hele maaltijd was, maar dat bleek dus niet zo, daarna kregen we aardappelpuree met een stuk kaas en nog een soort van rijstenpap na > jammie!! een groot feestmaal voor mij zoals je zult begrijpen. whahaha

dat was dus gister, maar ik heb jullie volgens mij nog heel wat bij te praten, na mijn laatste verhaal. volgens mij was ging het toen naar ons uitstapje naar Otovalo als ik het goed heb, toch?!

in de tussentijd, heb ik nog een uitstapje gemaakt naar el penicillo. dat is een groot monument op een heuveltop aan de rand van quito waar je de hele stad kunt zien.

ook ben ik nog met twee andere meiden van school naar miss ecuador geweest. Miss Ecuador?! JAHA miss ecuador!!
aan het eind van onze les kwam er namelijk een vrouw van het kantoor bij ons de klas binnen en die vroeg ons wie er zin had om mee te gaan naar miss ecuador. nou ja; ik wel!

we werden met de bus opgehaald en ik had zo aan een kerel van school gevraagd hoe hij zo aaan kaartjes kwam. hij had er nog tien over en dacht dat een paar studenten het wel leuk zou lijken. maar we mochten alleen mee als we voor Domenica waren, zij hij voor de grap. dus ik zo; tu novio (je vriendin)? nee, het was een vriendin van een vriend van een vriend van hem. nouja prima zo gezegd zo gedaan.

daar aangekomen werden we door de fanclub van domenica in t-shirt gehezen, kregen we grote borden met foto´s an haar in onze handen gedrukt en kregen we fluitjes toegeworpen. ;)

toen het eenmaal begon barstte het feest los! een grote happening!! er waren namlijk 20 verschillende meiden die meededen en iedereen had zo´n fanclub als de onze hihi. op het eind van de avond waren er nog 5 meisjes over, waaronder Domenica. onze fanclub helemaal blij!!
toen waren er nog 4, nog 3, nog 2..
En rarara >> ze won!! onze Domenica won!!
whahahaa wat een gekkenhuis.

oh ik ga nu even stoppen, want ik denk dat ik niet zoveel geld bij mij heb, om hier nog langer te zitten. ga ik even naar de bank en kom dan terug. dus tot zo!!











  • 10 April 2008 - 11:12

    Arjen Dijk:

    Ik vergeet jou elke keer een berichtje te sturen dus dan nu maar even snel voor het werken aan. zoals ik lees vermaak je je nog prima daar, goeie zaak.

    Ik mis je wel een beetje bij opg hoor, het is een stuk rustiger..

    x Arjen

    ps. ik zeg altijd maar, een kort gesprek hoeft nooit lang te duren :P

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ecuador, Quito

Zuid-Amerika

Recente Reisverslagen:

02 Juli 2008

...

28 Juni 2008

mn echte laatste daggie

22 Juni 2008

feliz compleaños a mi!

16 Juni 2008

*zucht*

12 Juni 2008

Bolivia
Berber

Actief sinds 13 Maart 2008
Verslag gelezen: 127
Totaal aantal bezoekers 44288

Voorgaande reizen:

25 Januari 2015 - 23 Juli 2015

Nieuw Zeeland & Zuidoost Azië

10 Februari 2011 - 03 Augustus 2011

Zuid-Afrika

02 Maart 2008 - 29 Juni 2008

Zuid-Amerika

Landen bezocht: