Het wordt weer tijd om de vleugels uit te slaan! - Reisverslag uit IJhorst, Nederland van Berber Brand - WaarBenJij.nu Het wordt weer tijd om de vleugels uit te slaan! - Reisverslag uit IJhorst, Nederland van Berber Brand - WaarBenJij.nu

Het wordt weer tijd om de vleugels uit te slaan!

Blijf op de hoogte en volg Berber

20 Januari 2015 | Nederland, IJhorst

Zoals jullie van mij gewend zijn, knijp ik er altijd even tussenuit na een paar jaar bikkelen. Deze traditie zet ik ook nu maar weer al te graag voort. Hard werken en op de bank zitten kan altijd nog en stel ik daarom graag nog even uit ;) Het is dus weer tijd dat ik op reis ga en de wereld verder ga ontdekken. Dit keer doe ik dat samen met de enige echte Floor! Samen hebben we ook al een half jaartje in Zuid Afrika doorgebracht, dus dat wordt één groot feest.

Het plan is dat we ongeveer een half jaar zullen vertoeven in hostels, huurauto's, tempels, nachttreinen en rijstvelden. Maar mocht het geld eerder op zijn, dan doe ik een belletje zodat het ontvangstcomité tijdig op Schiphol kan zijn.

Via deze weblog probeer ik af en toe weer mijn avonturen bij te houden en wat jaloersmakende foto's te plaatsen voor het thuisfront. Dus dat :D

  • 20 Januari 2015 - 14:09

    Marlies:

    Lieve Berber!
    Heel veel prachtige vergezichten, zonsondergangen, dieren, mooi weer, ervaringen, anders en lekker eten en drinken, bijzondere vruchten, gezelligheid, vriendschappen, luchtige gesprekken, inzichten, plezier en zo nog veel meer van van alles. Geniet er van!
    Ik kijk uit naar je mooie, relativerende, humoristische boeiende verhalen.
    Kus Marlies

  • 20 Januari 2015 - 18:46

    Ilse:

    Haa Berber,

    Heel veel plezier!! Geniet ervan, ik ga je zeker volgen! :)
    xx Ilse

  • 20 Januari 2015 - 22:23

    Sien:

    Berber,
    Verwonder, bewonder en geniet!
    Zie uit naar je belevingen.
    Sien

  • 23 Januari 2015 - 11:29

    Jolanda:

    He Berber

    Heeeel veel plezier gewenst en ook ik kijk uit naar je belevenissen, op een zeer bijzondere leuke wijze verwooord.

    Groetjes

  • 25 Januari 2015 - 08:10

    Willie:

    Hoi Berber ,
    Al geregeld zoals je ziet .....Nogmaals GENIET !!
    Groet.....
    Willie ......

  • 29 Januari 2015 - 10:40

    Mem:

    Twee leuke meiden samen op pad.
    Denk aan je Duckie.....

  • 29 Januari 2015 - 11:35

    Ini:

    Hoi Berber,
    Goed aangekomen en nu op weg naar familie. Doe ze onze groeten.
    En geniet van het prachtige Nieuw Zeeland

  • 06 Februari 2015 - 13:33

    Jan Gerrit En Cora:

    Hej Berber,
    je was al vertrokken voor we er erg in hadden. Vanmorgen je pa en ma nog even op de koffie gehad. Soms zou je op twee plaatsen tegelijk willen zijn. We wensen je een hele goede tijd, met familiecontacten - waarvan je voorheen geen weet had - en heel veel ongelooflijk mooie indrukken van die prachtige wereld die 'ons huis' mag zijn.
    JG

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Berber

Actief sinds 13 Maart 2008
Verslag gelezen: 311
Totaal aantal bezoekers 44281

Voorgaande reizen:

25 Januari 2015 - 23 Juli 2015

Nieuw Zeeland & Zuidoost Azië

10 Februari 2011 - 03 Augustus 2011

Zuid-Afrika

02 Maart 2008 - 29 Juni 2008

Zuid-Amerika

Landen bezocht: