druk druk druk - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Berber Brand - WaarBenJij.nu druk druk druk - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Berber Brand - WaarBenJij.nu

druk druk druk

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Berber

20 Maart 2008 | Ecuador, Quito

sorry sorry sorry dat ik nog niet weer een berichtje heb geplaatst, maar ik ben nogal druk met allerlei zaken..

zo moest ik een nieuw vrijwillergersproject zoeken omdat mijn vorige project was gecanceld..
ik heb inmiddels een nieuw project gevonden en ik ga nu in een kinderziekenhuis werken!! :P

dan heb je nog mn huiswerk, mn familie, mn uitstapjes met school, mn salsalessen en stappen in quito.. (dat zeg ik; druk druk druk!)

verder moest ik een trip naar Cuenca boerken waar ik afgelopen weekend ben geweest! was supergaaf, maar daar vertel ik der volgende keer over. dat is dus inmiddels ook gelukt.

maar nu ben ik nog druk bezig met het zoeken van een vlucht van quito naar cuzco. daar ga ik namelijk over een maandje ook aan het werk. over maandje? tijd zat om een ticket te boeken zal je denken. dat is ook wel zo, maar omdat er nu overstromingen zijn aan de kust van ecuador gaan er veel meer mensen vliegen dan wanneer ze anders de bus zouden nemen. en als je er nu niet bij bent met het boeken van een vlucht dan word het allemaal een duur grapje..

dat probeer ik dit weekend ook even te fixen, want ik heb besloten dat dit mn eerste weekend wordt dat ik ´thuis´ blijf hihi. want ik woon wel in quito, maar ik weet verder niks van de stad :D ik ga dus dit weekend op verkenningstocht denk ik (hihi denk ik want je weet maar nooit wat voor leuks er tussen komt)

het is de hele week al semana santa (holy week i.v.m. pasen) maar morgen komt de klapper >> een supergrote prosessie in het hart van het oude centrum. daar ga ik dus morgen eerst naartoe en dan probeer ik dus van het weekend een computer te kapen in gringoland (buurt waar allemaal buitenlanders (=gringos) komen en dus ook allemaal internetcafes zijn)!! ;)

dus tot snel!

of zoals ze hier zeggen; ¡Hasta Luego!

  • 21 Maart 2008 - 00:01

    Willie En Co :

    Ha die Berber ,

    'k Heb vanavond net je moeder aan de telefoon gehad (moest even weten of alles wel goed was met jouw !!!!)Maar ik had het kunnen weten .....NATUURLIJK WEL !!!! Gewoon druk , en met van alles bezig.........Toch blij van je te lezen !!!!! Veel Plezier verder met alles waar je mee bezig bent ...en de Hartelijke Groeten uit Hoogersmilde !!

  • 21 Maart 2008 - 07:00

    Sjaak:

    Beste Berrie,

    Het doet ons goed te lezen dat 't zo goed met je gaat!;)
    Dat wist ik natuurlijk al, maar vind het leuk om 't nog een keer in alle rust na te kunnen lezen..
    Hoe is 't trouwens met je nieuwe mattie daar?
    Hep je 'm nog ff de hartelijke groet'n gedaan?;)
    Nou succ6 hé Berrie, en je kunt 't!

    Liefs, Sjaak

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ecuador, Quito

Zuid-Amerika

Recente Reisverslagen:

02 Juli 2008

...

28 Juni 2008

mn echte laatste daggie

22 Juni 2008

feliz compleaños a mi!

16 Juni 2008

*zucht*

12 Juni 2008

Bolivia
Berber

Actief sinds 13 Maart 2008
Verslag gelezen: 111
Totaal aantal bezoekers 44227

Voorgaande reizen:

25 Januari 2015 - 23 Juli 2015

Nieuw Zeeland & Zuidoost Azië

10 Februari 2011 - 03 Augustus 2011

Zuid-Afrika

02 Maart 2008 - 29 Juni 2008

Zuid-Amerika

Landen bezocht: