tadaa!! - Reisverslag uit Cusco, Peru van Berber Brand - WaarBenJij.nu tadaa!! - Reisverslag uit Cusco, Peru van Berber Brand - WaarBenJij.nu

tadaa!!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Berber

09 Mei 2008 | Peru, Cusco

dag mensen!

ik heb weer wat foto´s op internet gezet!

http://www.mijnalbum.nl/Album=GVQEQGW8

Volgende keer een verhaaltje erbij. ik zit namelijk al bijna 3 uur achter internet en ik heb nu een beetje een bureaustoelkont whahhaa.
of is dit teveel informatie?! :P

  • 10 Mei 2008 - 03:11

    Broermans:

    Overduidelijk te veel info, wat denk je nu zelf.. :P

  • 10 Mei 2008 - 11:27

    Sjaak:

    Hey Berrie,

    Wegens mijn afwezigheid had ik je laatste foto's nog niet kunnen bekijken. Maar ik kan zeggen geweldig... ik vind ze echt geniaal en vind het wel jammer dat ik nu in 't altijd gezellige Engeland zit ipv in Peru!
    Maarja je kunt nou eenmaal niet alles hebben. Ziet er echt prachtig uit, en wat betreft die bureaustoelkont dat mag je volgende keer best voor je houden:P;)

    Nou tot plots, en we faxen hé!

    Adioos

    Groeten Sjaak

  • 11 Mei 2008 - 07:42

    Moeders:

    berber, ik heb,op de camping, snel even je prachtige foto´s bewonderd.van iedereen de groetjes. gisteravond misten alleen jij en hidde en anouk en marit.rest was compleet. ouderwets gezellig.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Peru, Cusco

Zuid-Amerika

Recente Reisverslagen:

02 Juli 2008

...

28 Juni 2008

mn echte laatste daggie

22 Juni 2008

feliz compleaños a mi!

16 Juni 2008

*zucht*

12 Juni 2008

Bolivia
Berber

Actief sinds 13 Maart 2008
Verslag gelezen: 134
Totaal aantal bezoekers 44256

Voorgaande reizen:

25 Januari 2015 - 23 Juli 2015

Nieuw Zeeland & Zuidoost Azië

10 Februari 2011 - 03 Augustus 2011

Zuid-Afrika

02 Maart 2008 - 29 Juni 2008

Zuid-Amerika

Landen bezocht: