Dit gaan amper begin! - Reisverslag uit IJhorst, Nederland van Berber Brand - WaarBenJij.nu Dit gaan amper begin! - Reisverslag uit IJhorst, Nederland van Berber Brand - WaarBenJij.nu

Dit gaan amper begin!

Door: Berber

Blijf op de hoogte en volg Berber

09 Februari 2011 | Nederland, IJhorst

Het virus is weer toegeslagen. Ik ga weer op reis!! Dit keer naar Zuid-Afrika. Andere reis, ander continent haha.

Ticket is geboekt en uitgeprint, visum is eindelijk opgehaald en ik ben weer lekgeprikt met vaccinaties, dus ready to go! Het enige wat ik nog even moet doen (kleinigheidje): tas inpakken.. Altijd weer een ramp!

Ik heb trouwens vandaag Joop (vd Ende) nog even gebeld, maar ze vonden het nog te vroeg om al een beslissing te nemen dus ik hoor pas in mei of ik daar eventueel kan komen voor mijn stage in september. I HOPE SO!!

Via mijn weblog kunnen jullie natuurlijk horen hoe het mij vergaat in Zuid-Afrika, maar ik vind het natuurlijk ook erg leuk om te horen hoe het in Nederland is als ik weg ben, daarom (stille hint):
Kaartjes:
Stenden University South Africa
for Berber Brand
1 Grand Street
Port Alfred
6170, South Africa

Pakketjes:
Stenden University South Africa
for Berber Brand
P.O. Box 2821,
Port Alfred,
6170, South Africa

x!

  • 09 Februari 2011 - 16:55

    Els:

    Jaaaa wat leuk! Ik ga je volgen. Ontzettend veel plezier! Geniet ervan, liefs!

  • 09 Februari 2011 - 17:55

    Margreet Bakker:

    Helle veel plezier en een goede reis!!

  • 09 Februari 2011 - 19:31

    Marianne Jansen Of L:

    Ha die Berber,

    Spannend hoor.
    beter lekgeprikt door de vaccinatie dan door muggen haha

    We gaan je volgen.....met z"n allen
    Goede vlucht.

  • 09 Februari 2011 - 20:00

    Lease-ouders:

    Veel plezier daar in het zuiden. We gaan je weer volgen. En maak wat mooie foto's daar met je nieuwe camera, van het foute merk ;-)

  • 09 Februari 2011 - 22:00

    Ilse:

    Berber, ik blijf je trouw volgen! Wat jammer dat het nog niet rond is bij Joop! Goede reis en heeel veel plezier! xx

  • 10 Februari 2011 - 06:28

    Willie En Co :

    Hallo Berber ,

    We zijn benieuwd wat je weer allemaal gaat doen , GOEDE REIS en heel veel plezier daar !!!

  • 10 Februari 2011 - 06:58

    Marjolein:

    Meis, helemaal leuk dat je je dromen nastreeft. Ontzettend veel plezier en maak er ook weer een super ervaring van. Ik ga je zeker volgen'.

    xx Marjolein

  • 10 Februari 2011 - 06:59

    Marjolein:

    China is trouwens alweer zooolang geleden... xxx

  • 10 Februari 2011 - 08:02

    Veronique:

    Hey Berber,

    Ik wens je een ontzettend goede reis! Geniet van alle momenten die je er zult beleven en we gaan je volgen hoor!

    xx Vero

  • 10 Februari 2011 - 08:13

    Stephanie:

    Hey Berber,

    Hele goede reis, veel plezier en geniet ervan!! X stephanie


  • 10 Februari 2011 - 08:28

    Erna:

    Hey Gekke Wauws!

    Ik wil je heel erg veel plezier wensen. ook heel veel sterkte met al die malloten om je heen! ik ga je zeker volgen en zie groen van jaloezie! Ik heb het bye the way heel erg naar mijn zin om mijn stage maar goed het gaat niet om mij! nou Berb ik zal zeggen! BAM! Put it in the zakje! ;) xxx

  • 10 Februari 2011 - 16:00

    Hannie Roos:

    Misschien al onderweg, dus dan: goede aankomst! Geniet van al het nieuwe, onverwachte!!

    Hannie

  • 10 Februari 2011 - 16:40

    Joop Van Het Begin:

    Burpje!

    Allereerst mooi om te horen dat alles goed giet... Ook ik zal je trouw blijven volgen..
    Geniet ervan! En m'n pakketje is al onderweg met stroopwafels en kaas!;)

  • 11 Februari 2011 - 15:06

    Mem:

    baie drukkies voor jou in het anderland van mem

  • 11 Februari 2011 - 19:07

    Paps:


    Ek gaan 'n half jaar na suid Afrika
    studeer en foto ma
    ons he genoot, ons vier alle dages fees
    ons he nog nie in so`n skoon land gewees (met dank aan Karin Bloemen)!

    Geniet dit!

  • 13 Februari 2011 - 22:00

    Tineke, De Ouwe Buuf:

    Berber, een hele fijne tijd daar en natuurlijk lees ik ook je verhalen...zo nieuwsgierig ben ik wel... ;)

    groetjes

  • 14 Februari 2011 - 13:15

    Ilse:

    Berber, waar blijft het verhaal! Ik ben erg nieuwsgierig!! :D xx Ilse

  • 14 Februari 2011 - 13:45

    Lucienne:

    Hoi reislustige Berber!
    Wat spannend, Z-Afrika! Mijn man is er geweest in 2008. Hij vond het een indrukwekkend land. Ben je nog in NL?

    xx

    Lucienne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, IJhorst

Berber

Actief sinds 13 Maart 2008
Verslag gelezen: 335
Totaal aantal bezoekers 44274

Voorgaande reizen:

25 Januari 2015 - 23 Juli 2015

Nieuw Zeeland & Zuidoost Azië

10 Februari 2011 - 03 Augustus 2011

Zuid-Afrika

02 Maart 2008 - 29 Juni 2008

Zuid-Amerika

Landen bezocht: