laatste week + actief - Reisverslag uit Cusco, Peru van Berber Brand - WaarBenJij.nu laatste week + actief - Reisverslag uit Cusco, Peru van Berber Brand - WaarBenJij.nu

laatste week + actief

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Berber

26 Mei 2008 | Peru, Cusco

Joehoe ready for travelling!!

afgelopen week was mn laatste week op mn werk. op zich weinig gedaan want donderdag was het weer een nationale feestdag hier en dan kan feeststad Cusco natuurlijk niet achterblijven.. we waren dus allemaal vrij! en omdat het donderdag Corpus Cristi was, kwam er woensdag een hele basisschool bij het bejaardentehuis langs om iets met die oudjes te ondernemen. dus; hoefde ik weer niks te doen hihi

vrijdag was mn laatste dag; ik had snoepjes voor ze gekocht, zij dus helemaal gelukkig. en iedereen wou me bedanken (waarvoor geen idee.. hihi) en me een hand geven. was wel leuk. ik heb ook nog een klein cadeautje van ze gekregen. het is een soort miniatuurhuisje gemaakt in een bamboestok wat ze daar zelf helemaal in elkaar zetten. heb ik daar een maand gewerkt, kom je geen enkele vrijwilleger tegen.. en dan op je laatste dag komen er twee nieuwe mensen binnenwandelen. wat een timing.

en toen was het alweer weekend. jaja time flies when you are having fun! Het is zo´n mooi gebied hier in de omgeving van Cusco en je kunt zoveel leuke dingen doen hier, dat ik op een erg sportieve tour ben. eerst mountainbiken, toen raften, parapenten en dit weekend stond er weer iets op het programma. (Wat heb ik het ook zwaar he hier hihi.) Zaterdag zijn we met zn vijven op een quad (motor met vier wielen) wezen rondscheuren in de Sacrad Valley. Zo gaaaf!!

We moesten eerst allemaal even oefenen op een vlak terrein omdat niemand echt ervaring had. Je ziet het natuurlijk al helemaal voor je; ik op zo´n ding zonder ooit op een scooter te hebben gezeten of ooit auto te hebben gereden.. whahhaa het duurde dan ook even voordat ik doorhad hoe het werkte hihi.

Maar tóen ik het eenmaal doorhad, had ik de smaak te pakken en scheurden we door de weilanden en door dorpjes met huizen van klei. zo leuk!
ik heb op zich weinig van de omgeving gezien, omdat je zo moet opletten waar je rijdt (ik reed in het midden).

oh sorry mensen ik ga even een bakkie thee drinken.. schrijf morgen wel even verder.

ik heb wel alvast wat foto´s op internet gezet:

http://www.mijnalbum.nl/Album=UHWMIXT7

JA was ik weer!

we waren dus aan het Quadbiken zaterdag. was erg cool!

zondag stond er weer wat op het programma; paardrijden! ik zo´n knol op klimmen en gaan! die beesjes wisten precies de weg dus je hoefde helemaal niks te doen, bahalve te genieten. ;) we reden door een heel mooi gebied en ondertussen brachten we een kort bezoek aan de temple of the moon en the temple of the sun. je stelt je er een ruine of een oud gebouw bij voor, maar dat is dus niet zo.. het zijn gewoon twee grote rotsblokken! that´s it!

Maar dan moet je dus weer van zo´n peerd af, even om de rots heenlopen, en dan weer zo´n peerd op.. wat een ellende!

Hihi en toen kwam de terugweg. je zou denken; ze ruiken de stal, dus gaan ze linea recta naar huis.. de meesten deden dat ook, maar zoals gewoonlijk hadden ze mij natuurlijk weer het beste peerd van stal gegeven >> opstandiger heb ik ze nog niet meegemaakt. alle paarden deden wat er van ze gevraagd werd, wat doet mijne? bedenkt halverwege een steile afgrond dat ie wel graag terug wil naar waar we net wegkomen.. heb ik dat! :P
Maar was wel tof!

Mensen, ik ga donderdag naar de jungle voor 4 dagen en ik denk dat daar geen internet is (maar je weet maar nooit he mam) dus als ik er weer ben zal ik jullie weer even een update geven!

X!


  • 27 Mei 2008 - 04:06

    Jade:

    Leuk leuk leuk allemaal dus! Wanneer kom je terug? Moeten we maar eens een keertje bijkleppen want ik ben benieuwd naar jouw verhalen!
    Liefs!

  • 27 Mei 2008 - 04:09

    Jade:

    O ik zie dus net dat je de 29 terugkomt haha

  • 27 Mei 2008 - 06:40

    Moeders:

    berber, ik ben zo supertrots op je dat je op zo,n geweldige manier uit je dipje bent gekomen!!!!!
    en wat een stoere foto,s

  • 27 Mei 2008 - 06:42

    Margreet:

    Hallo Berber,
    Geweldig met zo'n parachute de berg aflopen!
    groetjes Margreet

  • 27 Mei 2008 - 21:02

    Elmer:

    Hee zussie!

    Ga ik jou nog ergens tegenkomen?! Ga vrijdag naar La Paz en kom ergens die week erop naar Cuzco. Als je nog goede hostals of wat ook weet laat het weten!

    Zie je?! Chao!

  • 28 Mei 2008 - 09:58

    Tineke:

    heey Jane,

    door jou verhaal heb ik weer een leuke 'tussen-de-middag'!

    Heul veul plezier in de jungle!!!

    doe je de groeten aan tarzan?

  • 30 Mei 2008 - 07:15

    Kirsten:

    haha je maakt of weer wat mee!
    Leuk om te lezen :)
    Veel plzr in de jungle
    x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Peru, Cusco

Zuid-Amerika

Recente Reisverslagen:

02 Juli 2008

...

28 Juni 2008

mn echte laatste daggie

22 Juni 2008

feliz compleaños a mi!

16 Juni 2008

*zucht*

12 Juni 2008

Bolivia
Berber

Actief sinds 13 Maart 2008
Verslag gelezen: 141
Totaal aantal bezoekers 44230

Voorgaande reizen:

25 Januari 2015 - 23 Juli 2015

Nieuw Zeeland & Zuidoost Azië

10 Februari 2011 - 03 Augustus 2011

Zuid-Afrika

02 Maart 2008 - 29 Juni 2008

Zuid-Amerika

Landen bezocht: