Eerste foto's - Reisverslag uit Port Alfred, Zuid-Afrika van Berber Brand - WaarBenJij.nu Eerste foto's - Reisverslag uit Port Alfred, Zuid-Afrika van Berber Brand - WaarBenJij.nu

Eerste foto's

Door: Berber

Blijf op de hoogte en volg Berber

28 Februari 2011 | Zuid-Afrika, Port Alfred

Ja hoor, het is dan eindelijk toch gelukt. Ik had het al helemaal opgegeven, maar ik heb toch nog een poging gewaagd.

Via de volgende link kunnen jullie mijn eerste foto's bewonderen:
http://www.mijnalbum.nl/Album=SEQH7MCR

  • 28 Februari 2011 - 20:16

    Willie En Co :

    ik zie geen foto's ....helaas !!!!!

  • 28 Februari 2011 - 20:41

    Evelien:

    Ha lieve Verver!
    Ik kan ze ook niet openen, jammer!
    Heb je facebook gespamt met een verhaaltje :)
    Veel liefs en veel plezier!

  • 28 Februari 2011 - 21:03

    Mem:

    ber.............help.
    niets te zien.
    het meest balen voor jou waarschijnlijk, na zovele pogingen nog niets.

  • 28 Februari 2011 - 21:15

    Gienke:

    even via jouw site........
    groetjes aan ebelien.

    ik kwam er net achter dat de foto's via facebook wel te bekijken zijn.

  • 28 Februari 2011 - 21:21

    Leasepa:

    Tip voor de digibeten: kopieer de HELE regel van het linkje, incl. het niet onderstreepte deel, zet dat in de adresregel, ENTER, et voila!

    Fraaie foto's Berber (en dat met een Nikon); je hebt het maar zwaar daar. Vooral met het weer; hier was het vanmorgen nog wit van de sneeuw ...


  • 28 Februari 2011 - 22:10

    Nichie:

    weer wat geleerd, waar zo'n weblog al niet goed voor is.

  • 28 Februari 2011 - 23:09

    Paps:

    Ik zie dat jullie het enorm zwaar hebben daar.....

  • 01 Maart 2011 - 06:46

    Een Digibeet .....:

    met dank aan de leasepa.....
    ik heb ze gezien ....

  • 01 Maart 2011 - 08:11

    Berber:

    Wat zijn jullie toch technisch met z'n allen! Goed om te zien ;)

  • 01 Maart 2011 - 14:54

    Wilka:

    Als je de url gewoon kopieert in dat balkje bovenin, doet ie het gewoon... mare hele mooie foto's! Ik hoop dat ik het ook nog mag gaan beleven! Wil

  • 01 Maart 2011 - 17:53

    Emily:

    Hey Berber!
    Lang niet gesproken. Leuke verhalen en foto's, klinkt goed allemaal! Ben je voor je minor daar of een ander deel van je studie? Geniet ervan!

  • 01 Maart 2011 - 18:12

    Margreet Bakker:

    Mooie foto's !!!
    Best stekkie.

  • 06 Maart 2011 - 16:59

    John:

    Prachtige verhalen, boeiende schrijfstijl. Leuk om zo op de hoogte te blijven van jouw belevenissen. Groetjes van (pinkster) John

  • 06 Maart 2011 - 17:44

    Nienke :

    Dankzij de tip van mijn ouders ben ik op jouw leuke reisverhalen gewezen. Ik ben nu weer helemaal bij en kan alleen maar zeggen Wauw! Helemaal met die foto's erbij (ze doen het hoor!). Kriebels.......
    En 1 ding hebben we sowieso gemeen: de hellingproef is ook niet helemaal mijn ding;)
    Veel plezier!

  • 09 Maart 2011 - 15:16

    Tine:

    Hoi Berber,
    Zo, heb 'even' al je verhalen gelezen en dankzij de tip hierboven ook je foto's (WAAUUW!) gezien. Wat een geweldig avontuur! Heel veel plezier nog verder, maar dat moet lukken! Blijf vooral doorgaan met de cursus Afrikaans (voor ons, bedoel ik!), te leuk!

    Greetz

  • 09 Maart 2011 - 15:56

    Marlies:

    Hey Berber,

    Geweldig om je verhalen te lezen!

    Met je Mem allemaal zomerjurkjes gepast en we zijn geslaagd !! in Amersfoort, kan ze die straks aan? Nu is het bij jou toch zomer?

    Wat eet/drink je daar zoal, kortom wat is er allemaal anders?

    Heel veel plezier daar.

    Knufkus Marlies

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Port Alfred

Berber

Actief sinds 13 Maart 2008
Verslag gelezen: 148
Totaal aantal bezoekers 44227

Voorgaande reizen:

25 Januari 2015 - 23 Juli 2015

Nieuw Zeeland & Zuidoost Azië

10 Februari 2011 - 03 Augustus 2011

Zuid-Afrika

02 Maart 2008 - 29 Juni 2008

Zuid-Amerika

Landen bezocht: