even snel - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Berber Brand - WaarBenJij.nu even snel - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Berber Brand - WaarBenJij.nu

even snel

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Berber

21 April 2008 | Ecuador, Quito

hoihoi

ik zou graag nu een heel verhaal willen typen, maar eigenlijk heb ik geen tijd..

tis echt té gezellig hier, dus ik ga zo even in de oude stad rondhangen hihi en ik moet nog mn tas pakken voor morgen want dan ga ik naar de galapagoseilanden!!

druk druk druk dus. *wel een goed teken toch gha!*

maar ik zal jullie de volgende keer even bijpraten over mn papa en mama, mn werk (wat ik nu afgerond heb) onze trips afgelopen week, over een nachtelijk bezoekje van een straathond, over mn trip in Peru en over de Galapagos natuurlijk!! (even een geheugensteuntje voor mezelf)

oh ik heb trouwens weer een paar nieuwe foto´s op het web gezet:

http://www.mijnalbum.nl/Album=PHYQYXY4


have fun!

and I promise; next time, more stories about my life in here

  • 22 April 2008 - 04:31

    Willie En Co :

    Hoi Berber ,
    Ga maar gewoon verder met genieten, wij hebben nog wel even geduld , doe de groeten aan je Paps en Mams als je die nog ergens tegenkomt op de Galapagos !!!
    Doeg...........

  • 22 April 2008 - 15:25

    Csilla:

    Hey meid

    Prachtig .... geniet er maar van ...

    Liefs Csilla

  • 22 April 2008 - 21:56

    Evelien:

    Heee Berber!
    Hoe gaat het? Ik vermoed dat je op dit moment aan het genieten bent van de geweldige galapagos... en dat je je waarschijnlijk dood ergert aan die toch wel vrij rode huid die we over hebben gehouden aan dit gezellige weekend :D Ik mis je hoor!! Heb even een lonely dagje :D En vanavond hebben we een afscheidsparty van.. mijn beste werkvriendin. Hurray!! Dat wordt fun natuurlijk. Heb net research gedaan naar mn trip naar de jungle, zin innn!
    Ga je zeker blijven volgen! Geniet ervan zoveel je kan! Dikke groeten aan je ouders en ik zie je weer in Holanda! Daaaag! x Evelien

  • 23 April 2008 - 09:32

    Su Hermano:

    Beetje halve berichten online zetten zeker.. Beeeeeeerbaaaaaap :)

  • 23 April 2008 - 18:37

    Evelien:

    Oooh Berber! Ik zie nu pas je briefje! Mn japanner had hem onder mn bed verstopt.. Niet sip zijn! Look on the bright side! Hoewel ik moet zeggen dat ik het ook niet vrolijk vind elke keer weer afscheid te nemen. Allemaal part of the deal.. Tot in NL!

    Daaag, xx Ebelin

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ecuador, Quito

Zuid-Amerika

Recente Reisverslagen:

02 Juli 2008

...

28 Juni 2008

mn echte laatste daggie

22 Juni 2008

feliz compleaños a mi!

16 Juni 2008

*zucht*

12 Juni 2008

Bolivia
Berber

Actief sinds 13 Maart 2008
Verslag gelezen: 107
Totaal aantal bezoekers 44305

Voorgaande reizen:

25 Januari 2015 - 23 Juli 2015

Nieuw Zeeland & Zuidoost Azië

10 Februari 2011 - 03 Augustus 2011

Zuid-Afrika

02 Maart 2008 - 29 Juni 2008

Zuid-Amerika

Landen bezocht: